Will you still love me tomorrow (明天你仍然愛我嗎)




Tonight you're mine completely
今晚,你完全屬於我
You give your love so sweetly
你甜蜜的把愛給了我
Tonight the light of love is in your eyes
今晚,愛的光芒在你眼裡閃耀
But will you love me tomorrow?
但明天你還愛我嗎?


Is this a lasting treasure
這是個永恆的寶藏
Or just a moment's pleasure
或只是片刻的喜悅
Can I believe the magic of your sighs?
我該相信你嘆息裡的神奇嗎?
Will you still love me tomorrow
明天你是否依然愛我



Tonight with words unspoken
今晚,在未說出的話語中
You say that I'm the only one
你說我是你的唯一
But will my heart be broken
但我是否會心碎
When the night meets the morning sun
當清晨的陽光來臨


I'd like to know that your love
我想知道你的愛
Is love I can be sure of
是不是我能相信的愛
So tell me now, and I won't ask again
現在告訴我,我以後不會再問
Will you still love me tomorrow
明天你是否依然愛我
Will you still love me tomorrow
明天你是否依然愛我




 






arrow
arrow
    全站熱搜

    janet 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()